Alla inlägg under juli 2009

Av drunkenLOLborg och Paw :C - 21 juli 2009 15:20

Dawid gör inget annat än trotsar mina kommandon. :C

Han har på något sätt lyckats låsa mig ute från sitt neurointerface med hjälp av fantastiska virus han programmerat i :C++. ;C

Min vedergällning kommer bli enorm. Kroppsvätskor kommer spruta ur Göteborgs samtliga avloppsbrunnar i protest mot Dawids trotsighet. Jag kan inte tolerera sånt här svek längre. Nu ska ni döden dö! :C

Av drunkenLOLborg och Paw :C - 20 juli 2009 15:47

I helgen fångade vi en fantastiskt levande gris som vi red på och sedan grillade vi den. :C

Dawid fick inte följa med. Han fortsatte spy hela helgen av karpfärsbiffarna jag bjöd på i fredags kväll. Dawid är mycket sur på mig nu. :C

Idag började jag jobba igen på mitt fantastiska jobb som inte hade en enda arbetsuppgift att erbjuda idag. Så jag gjorde uppror och brände ner kontoret. :C

Av drunkenLOLborg och Paw :C - 17 juli 2009 02:05

Min dator blev nästan assimilerad av Dawid häromdagen! Han använde min borgtaktik mot mig själv. :C

Som tur var hade jag tillgång till hans fantastiska hjärna via mitt avancerade neurointerface så jag kopplade bort honom från tid och rum. ;C


Idag har vi ätit fantastiska karpfärsbiffar med lammtestiklar. Det var gott och Dawid spydde 153242 gånger i mitt knä. :C

Jag tvingade honom att äta upp alla spyor tills han bajsade istället. :C


Av drunkenLOLborg och Paw :C - 15 juli 2009 14:05

Lolz :C

Inatt var det dags igen. Dawid kom hem och fyllde mitt badrumsskåp med karpfärs. :C

Sen när jag vaknade var jag säker på att det hade hänt och gick in på toan och panikbajsade ut all karpfärs jag åt igår. Helt otroligt! :C

Av drunkenLOLborg och Paw :C - 15 juli 2009 02:15

Idag när jag och Dawid gick på stan fick vi syn på en tvestjärtad anaconda. z0mfg! :C

Vi assimilerade den med vår fantastiska borgteknik och sedan förvandlades vi till tvestjärtade framstjärtar! ;C

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards